Dnevne cene za Rate Management - novi modul za dinamično in fleksibilno urejanje cen v Fidelity in Hotelinco PMSPonosni smo, da smo v letošnjem letu lansirali nov modul dinamičnega dnevnega urejanja cen, ki je velika pridobitev za uporabnike in pomembna dodana vrednost produktoma Fidelity in Hotelinco PMS. Razvojno obsežen in kompleksen modul ponuja uporabnikom eleganten in prijazen grafični vmesnik, s katerim je delo enostavno, intuitivno in hitro: Neomejeno število cenikov in neomejeno število sprememb cen z možnostjo določanja cen za vsak dan v tednu. Novi Rate manager omogoča dinamično oblikovanje cen s preprostim urejanjem cen, od vnosa več cen hkrati z enim samim korakom, do nastavljanja različnih restrikcij, npr. minimalno dolžino bivanja (LOS) in bližino prihoda/odhoda za vsak dan. Sistema tako omogočata visoko fleksibilnost pri upravljanju cen, kar je danes izjemno pomembno pri pridobivanju konkurenčne prednosti. Spletna plačila vse bolj pomembna za izboljšanje izkušnje vašega gosta in povečanja prihodkovV letošnjem letu smo naredili korak dlje tudi v širitvi možnosti spletnega plačevanja preko rezervacijskega motorja fidelityhotel.net ter dodatnih funkcionalnosti, kot so plačevanje preko posredovane povezave za spletno plačilo (Pay By Link funkcionalnost). Z integracijo spletne plačilne platforme oziroma e-commerce lahko svojim gostom omogočite enostavno plačevanje preko posredovane povezave za spletno plačilo (npr. plačilo po predračunu). UPN QR koda slikaj in plačaj na predračunih Fidelity podpira plačevanje oz. nakazila tudi preko slovenske UPN QR kode za plačilo (QR koda na vaših računih in predračunih, za enostavno plačevanje; tudi v primerih naročilnica/voucher/položnica/odloženo plačilo) Nove integracije
0 Comments
#bigdata #covidturizem #digitalizacija #digitalnapreobrazbahotela Čas COVID-19 pandemije je prinesel veliko sprememb v potovanju in vedenju gosta, kar prinaša številne nove izzive za hotelsko panogo. V kolikor je prej tradicionalno naravnana hotelirska panoga zadržano vpeljevala digitalna orodja v svoje poslovanje, se je v času pandemije morala soočiti s pospešenim uvajanjem le-teh. Pomembna postaja socialna distanca, čim manj stika, večji poudarek je na varnosti in higieni. Poleg redefiniriane izkušnje gosta je dodatni izziv upoštevati vse zdravstvene ukrepe in zadostiti zahtevam varovanja podatkov. Digitalizacija kot prvi odgovor na izzive Pametna tehnologija lahko omogoči in olajša premagovanje ovir povezanih s COVID-19, s katerimi se hotelirji trenutno soočajo. Mnogi hoteli so zaradi krize s koronavirusom in spremembe gosta uvedli številne brezstične rešitve in naredili prve korake v digitalizaciji poslovanja: na primer uvedba mobilne aplikacije za goste, self check-in kioske, elektronske ključavnice ali klepetalnice z recepcijo. Fidelity se lahko povezuje z različnimi zunanjimi sistemi, kot je Sprejemni terminal za prijavo gosta oz. Self check-in kiosk ponudnika Tarmika d.o.o. (www.tarmika.si). Poseben iziv so predstavljale negotove razmere in posledično številne odpovedi rezervacij ter njihovo prestavljanje v nedoločen čas. Vsi, ki vlagajo v integrirane spletne rezervacije lahko bolj fleksibilno urejajo in prestavljajo rezervacije, hkrati pa zagotovijo gostu prijetno izkušnjo rezerviranja, pozitivno izkušnjo blagovne znamke, katere se bodo spomnili ob svojem naslednjem potovanju. Enako integrirano tehnologijo rezervacije in prijave oz digitalizacijo je mogoče uporabiti za vse vidike bivanja gosta. Pri tem je pomembnejša vedno večja neodvisnost od OTA kanalov in preusmerjanje pridobivanja gostov preko lastne domače spletne strani oz. rezervacijskega sistema na domači spletni strani, ki podpira tudi prodajo paketov in dodatnih artiklov oz. spremljevalnih storitev. Od digitalizacije k digitalni transformaciji hotela Digitalna transformacija hotela se nanaša na uporabo in integracijo različnih digitalnih tehnologij na vseh področjih hotela, postopke, produkte in celo na upravljanje samega turističnega objekta za izboljšanje učinkovitosti in zadovoljstva gostov ob reševanju sedanjih in prihodnjih težav. Digitalna preobrazba lahko odpira nove priložnosti za ustvarjanje več prihodkov ali povečanje RevPar hotela oz. namestitve. Pri tem je ključnega pomena tehnolologija velepodatkov oz. t.i. BIG DATA, ki jih hotelir zbira v svojem PMS ali CRM sistemu. S pomočjo pametnih tehnologij lahko podatke zbira iz različnih kanalov v enovit sistem, nadalje pa je pomembno, kako te podatke uporabi oz. interpretira za sprejemanje in oblikovanje prodajnih in marketinških strategij. Pri tem imajo pomembno vlogo sistemi poslovne inteligence. Nadgradnja programov zvestobe gosta Hoteli morajo še več vlagati v svoje programe zvestobe gosta in pristope, s katerimi se oblikuje individualizirana izkušnja gosta. Digitalne tehnologije so v pomoč pri doseganju ciljev programa zvestobe gosta z bolj prilagojenimi in personaliziranimi ponudbami. Nagrajeni člani programa zvestobe si na primer lahko rezervirajo prostor ob bazenu, dostopajo do različnih hitrosti interneta in prejemajo zgodnja obvestila o posebni wellness ponudbi. Njihove izbire in želje hotelir zabeleži kot podatke in jih uporabi za prilagoditev ponudbe storitev za naslednje bivanje. Ko gost zbira "nagrade" ali »nagradne točke«, lahko v aplikaciji spremlja svoje bonitete in si beleži svoje nastavitve za vsa prihajajoča bivanja. Zbrani podatki lahko tudi pomagajo hotelirjem, da razumejo, katera od njihovih ponudb je najbolj uspešna, in jim pomaga, da se prilagodijo potrebam VIP gostov. Fidelity Guest Loyalty sistem - spletna aplikacija za člane kluba ugodnosti, kartica lojalnosti, zbiranje ugodnosti nakupov na vseh prodajnih mestih, koriščenje popustov na podlagi seštevanja vrednosti nakupov,... Zagotavljanje varnosti - Fizična varnost nasproti kibernetski varnosti Bolj ko je gostom mogoče slediti in jih prepoznati, bolj je treba tudi skrbeti za varnost podatkov. Večina hotelirjev je zdaj vlagala v fizično varnost - izboljšane sanitarne prakse, prostoročno tehnologijo in oblikovanje, ki spodbuja socialno distanciranje. A kibernetska varnost je prav tako nujna prednostna naloga. Varnostne prakse, ki varujejo podatke o strankah, morajo biti v skladu z lokalnimi, zveznimi in industrijskimi predpisi. Gostje si zaslužijo temeljito razumevanje uporabe njihovih podatkov. Zaključna misel Pametna tehnologija bo ponudila ugodnosti, ki bodo dvignile izkušnjo gostov in omogočile nove ravni hospitality poslovanja. Hospitality panoga se bo znala prilagoditi individualnemu gostu z dinamičnem oblikovanjem personalizirane ponudbe, kar bo mogoče dosegati z rastočo digitalno transformacijo hotela.
|
MAiS Informacijski sistemi d.d.
Leskoškova cesta 10, 1000 Ljubljana T: 01 500 2100 E-mail: [email protected] |