guest loyalty- informacijski sistem multi-funkcionalnih pametnih kartic za gradnjo zvestobe strank
Fidelity Guest Loyalty Managment System je visoko performančni informacijski sistem multi-funkcionalnih pametnih kartic za izgradnjo in vzdrževanje zvestobe strank.
Modul omogoča oblikovanje različnih programov zvestobe, ki upoštevajo konkurenčne prednosti hotela ter specifične profile gosta. Omogoča lahko programe zvestobe na podlagi zbiranja točk ugodnosti, pa tudi programe zvestobe in promocije v realnem času, na posameznih točkah prodaje.
Guest Loyalty omogoča fleksibilne programe zvestobe in izdajo personaliziranih kartic s specifičnimi podatki o stranki. S karticami se beležijo vse pretekle transakcije in bonitete strank. Sistem je zasnovan tako, da med drugim omogoča tudi partnerske povezave z drugimi, komplementarnimi ponudniki in širitev uporabe kartic ugodnosti zunaj podjetja, na osnovi destinacijskega pristopa.
Guest loyalty podpira: - članstvo; - izdajo personaliziranih kartic; - obračun popustov in potroškov na blagajniških mestih; - centralizirano politiko ugodnosti za imetnika kartice; - več vrst kartic z različnimi stopnjami ugodnosti; - vodenje članstva in članarin; - obračun bonitet; - spletno včlanjevanje in podaljševanje članstva; - povezovanje drugih članstev in ugodnosti; - sledenje strukture potroškov; - CRM analize in marketinške aktivnosti.