Fidelity Banquet & Event je informacijski sistem, namenjen upravljanju večjih in manjših kongresnih centrov ter hotelskih namestitev s kongresnimi dejavnostmi. Omogoča avtomatizacijo in celovito podporo pri upravljanju prireditev in dogodkov, kot so konference, seminarji, banketi, zabavne prireditve, poroke, sestanki idr.
Fidelity Banquet & Event ponuja popolno rešitev za konferenčne centre. Namestitev in uporaba rešitve je mogoča kot samostojna rešitev ali pa je integrirana z drugimi rešitvami za upravljanje kongresnega hotela.
Ključne lastnosti
Fidelity Banquet omogoča celovito upravljanje dogodka, tako da podpira različne poslovne procese in omogoča:
povpraševanje stranke (celovito upravljanje povpraševanj od začetka do konca, vsi podatki povpraševanj so ločeni od podatkov dejanskih rezervacij),
priprava ponudbe stranki z različnimi opcijami (profesionalen izgled ponudbe),
koledar dogodkov,
ažuren status vsake rezervacije,
rezervacija prostora in dodatkov,
grafični prikaz dvoran in prostorov,
sprejem depozitov in izvedba plačil,
online registracija udeležencev dogodka v realnem času, rezervacija mize/sedeža, izvedba plačila po spletu, izdaja kartic/vstopnic,
dodeljevanje, nadzor ter usklajevanje nalog in aktivnosti,
spremljanje dodeljenih nalog (monitoring),
catering, pijača in hrana (beleži zalogo pijače, izdelava paketnih icen in zaračunavanje po različnih cenah - osebje lahko enostavno uporabi določeno ceno za določen dogodek.)
pravilna dostava AV opreme in izvedba cateringa,
izvedba posameznih dogodkov (delovni nalog),
obračun (upravljanje računov in plačil),
zgodovina in kartoteka naročnika,
poročila in statistika.
Na voljo svetovanje, strokovna uporabniška podpora (24 ur, 7 dni v tednu) in vzdrževanje.