V teh dneh v podjetju MAiS obeležujemo pomemben jubilej, saj je minilo 20 let odkar smo razvili in vpeljali na trg nov programski produkt Fidelity za hotele in resorte, ki še danes ob nizu drugih naših programskih rešitev ostaja osrednji produkt podjetja. Ob ustanovitvi je bila osnovna dejavnost podjetja MAiS vpeljava že uveljavljenih informacijskih sistemov v trgovine in hotele, a je podjetje od samega začetka leta 1989 poudarjalo lastni razvoj ter snovalo lastne rešitve in jih uspešno uveljavljalo v praksi. Z razvojem lastne tržne znamke Fidelity je postala osnovna usmeritev podjetja razvoj, vzdrževanje in podpora informacijskih rešitev predvsem na področju gostinstva in hotelirstva. Marca leta 1998 je bil Fidelity uradno predstavljen na sejmu CeBit '98, že v istem letu pa so bile pridobljene številne inštalacije sistema v hotelih, ki so že po letu dni uporabe kazale uspešne poslovne rezultate. Priznana svetovalna družba SternCom Gmbh je v primerjalni analizi, v kateri je Fidelity po lastnostih primerjala s konkurenčnimi SiHot ter Micros Fidelio, zaključila, da Fidelity v več kot 90% lastnostih presega konkurenčna produkta. Uspehi so se nizali in Fidelity se danes lahko pohvali z najzahtevnejšimi referenčnimi projekti informatizacije pri nas, med njimi inštalacija v hotelih Radenska z integracijo SAP, izpolnitev Intercontinental standardov z inštalacijo v Hotel Lev ter združene hotele Metropol in Bernardin. Eden pomembnejših projektov informacijske prenove poslovnih procesov s Fidelity pri nas, je bil leta 2009 tudi nagrajen (Thermana - Naj e-projekt). Plod domačega znanja in izkušenj je dosegel tudi tuje trge, v Nemčiji je bil Fidelity inštaliran medrugim tudi v prestižni Casino Travemunde in hotele Neuschwainstein (dediščina Ludvika Bavarskega), v Turčiji pa denimo v prestižni hotel v Bodrumu, del hotelske verige Marmara. Ena osrednjih lastnosti produkta je prav njegovo ime: zvestoba (angl. Fidelity), saj Fidelity s svojimi rešitvami ves čas kljubuje številnim problemskim izzivom panoge, ki jih narekujejo novi trendi, nove tehnologije ali nenazadnje zakonske spremembe ter tako še danes zagotavlja zvestobo hotelirjem v vseh obdobjih. Ob 20. jubileju smo posodobili logotip produkta. Prejšnji logotip "Fidelity drevo," ki predstavlja zvestobo in rast v vseh letnih časih, je nasledil nov logotip, ki še vedno odraža vizijo in vrednote našega podjetja, a poudarja tudi moč tradicije in znanja ter hkrati napoveduje sveže ideje, zanesljivost in pripravljenost na prihodnje tehnološke in vsebinske izzive.
0 Comments
|
MAiS Informacijski sistemi d.d.
Leskoškova cesta 10, 1000 Ljubljana T: 01 500 2100 E-mail: [email protected] |